V naší zemi máme jak známo hodně hustou železniční síť. Je tak hustá a natolik frekventovaná, že kdyby se její provoz nechal napospas osudu, vedlo by to k celé řadě nepříjemností, ba i katastrof. Nejednou by se třeba ocitly dva protijedoucí vlaky na téže koleji, nejednou by se jeden někde zdržel a pak překážel jinému v další cestě, nikdo by nevěděl, kdy a kam který vlak přijede a přijede-li vůbec, protože kdo ví, co by se mohlo přihodit cestou,…
Prostě je železniční doprava něčím, v čem chaos v žádném případě panovat nesmí. Tady musí vše spolehlivě fungovat, a proto je třeba důsledná kontrola. Musí se vědět o všem, co se tu kde přihodí.
Jenže jak to zařídit? Jak to jenom zorganizovat, aby neuniklo bystrému oku nic ani v případě, že se takové vlakové soupravy neustále pohybují a není nikoho, kdo by je mohl v této situaci ohlídat osobně na místě?
Aby šlo vše jako po másle, je třeba zajistit kvalitní sledování železničních vozidel . Něco, co zvládne takovou kontrolu i na dálku a naprosto automaticky, bez jakýchkoliv pochybení.
A to právě systém, na který se tu odkazuje, dokáže. Tento umí ohlídat v železniční dopravě skutečně kdeco. Sleduje ji klidně i nepřetržitě, dokáže najít cokoliv potřebné v reálném čase, umí sledovat třeba i více lokomotiv zároveň na jedné mapě.
A nejen to. Lze si tu nastavit přesně to, co má být ohlídáno, což umožňuje třeba i trasování podle historie, libovolné nastavení výkazů tras a práce, nastavení alarmů při překročení hraničních hodnot, lze tu identifikovat i šichtovat obsluhy i nastavit pravidelný servis,…
Pod kontrolou tu tak může být cokoliv. Dokonce i pohonné hmoty, které mají u nehlídané techniky jak známo tendenci ‚se ztrácet‘, tedy jež by bez této kontroly mohly být rozkrádány, stejně jako i leccos jiného.
Tento systém tak prokazuje dokonalé služby. A bylo by chybou ho nemít.